Moments

Συχνές Ερωτήσεις

Τρόποι παραγγελίας:

Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο [Αγορά] δίπλα στην ποσότητα του προϊόντος που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό καλάθι αγορών σας όπου και θα μεταφερθείτε. Μπορείτε να ολοκληρώσετε την αγορά σας ή να συνεχίσετε την πλοήγηση στις διάφορες σελίδες του καταστήματος.Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο [Συνέχεια στην Ολοκλήρωση Αγορών] που βρίσκεται πάνω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής.
Εάν δε θέλετε να κάνετε ηλεκτρονική αγορά προϊόντων, επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικά, ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε την παραγγελία σας.
Τρόποι Πληρωμής:
1) Πιστωτική κάρτα:
Βήμα 1o: Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
Βήμα 2o: Λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail απο την εταιρεία μας για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας σας, καθώς και το LINK για την πληρωμή μέσω του ασφαλούς περιβάλλον της Τράπεζας Πειραιώς.
Βήμα 3ο: Πληρωμή της παραγγελίας.
Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας και να δεσμευθούν για λογαριασμό σας τα προϊόντα θα πρέπει εντός 24 ωρών από τη λήψη του email μας να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
2) Paypal:
Βήμα 1o: Ολοκληρώνετε την παραγγελία σας.
Βήμα 2o: Λαμβάνετε ενημερωτικό e-mail απο την εταιρεία μας για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της παραγγελίας σας, καθώς και το LINK για την πληρωμή μέσω του ασφαλούς περιβάλλον του PayPal.
Βήμα 3ο: Πληρωμή της παραγγελίας. (Οι παραγγελίες που πληρώνονται μέσω PayPal θα χρεώνονται επιπλέον με 5% επί του συνολικού ποσού της παραγγελίας, από το τελικό ποσό που βλέπετε ως σύνολο, λόγω υψηλών κρατήσεων από πλευράς PayPal).
Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία σας και να δεσμευθούν για λογαριασμό σας τα προϊόντα θα πρέπει εντός 24 ωρών από τη λήψη του email μας να ολοκληρώσετε την πληρωμή σας.
3) Κατάθεση σε Τραπεζικό λογαριασμό:
Βήμα 1o:
Για να είναι σε ισχύ η παραγγελία και για να δεσμευτούν για λογαριασμό σας τα εμπορεύματα θα πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να γίνει κατάθεση το 40% της συνολικής αξίας της παραγγελίας σας ως προκαταβολή σε ένα από τους παρακάτω τραπεζικούς λογαριασμούς:
Τράπεζα Πειραιώς: 5118 054320 280     IBAN GR11 0172 118000 5118054320280  Κάτοχος: Μαρία Καραγιάννη
Alpha Bank: 985-00-2310011698     ΙΒΑΝ  GR70 0140 9850 9850 0231 0011 698    Κάτοχος: Μαρία Καραγιάννη
Εθνική Τράπεζα:  873/604601-06    ΙΒΑΝ GR4901108730000087360460106    Κάτοχος: Μαρία Καραγιάννη

Βήμα 2o:

Η εξόφληση του υπολοίπου της παραγγελίας μπορεί να γίνει με τους ακόλουθους τρόπους:

α. Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας στο χώρο σας - αντικαταβολή ( + έξοδα αντικαταβολής 3,50€)

β. Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Εξοφλείτε την παραγγελία σας σε έναν από τους παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς. Η κατάθεση θα πρέπει να γίνει ονομαστικά (στα στοιχεία της παραγγελίας ). Με το που θα φανούν τα χρήματά σας στον τραπεζικό μας λογαριασμό, η παραγγελία σας ευθερώνεται για άμεση αποστολή.

γ. Παραλαβή και εξόφληση της παραγγελία σας στο κατάστημα.

Ποιος είναι ο χρόνος προετοιμασίας της παραγγελίας μου;

Ο χρόνος προετοιμασίας των παραγγελιών για όλα τα προϊόντα, εφόσον βρίσκονται σε διαθεσιμότητα, είναι από 5 έως 7 εργάσιμες ημέρες (δεν περιλαμβάνεται ο χρόνος αποστολής). Εξαιρούνται οι παρακάτω κατηγορίες προϊόντων:

• Προσκλητήρια: 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία της γραπτής έγκρισης της μακέτας σας.
• Ολοκληρωμένες μπομπονιέρες γάμου & βάπτισης: 15 – 30 εργάσιμες ημέρες.
• Λαμπάδες γάμου & βάπτισης: 15 – 20 εργάσιμες ημέρες.
• Ξύλινα κουτιά και βαλίτσες βάπτισης: 15 – 20 εργάσιμες ημέρες
• Γλυκά: 15-20 εργάσιμες ημέρες.

Πόσα κουφέτα συμπεριλαμβάνονται στις τιμές των μπομπονιέρων γάμου και βάπτισης;
Οι τιμές στις μπομπονιέρες γάμου περιλαμβάνουν 7 κουφέτα Αμυγδάλου και στις μπομπονιέρες βάπτισης 5 κουφέτα Piccolino της εταιρίας Χατζηγιαννάκη.
Πολιτική ασφαλείας & Προσωπικών Δεδομένων
Η εταιρία « Μαρία Καραγιάννη ατομική επιχείρηση» με διακριτικό τίτλο "Moments" δεσμεύεται να προστατεύσει τα προσωπικά δεδομένα των πελατών της. Οποιεσδήποτε πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία λαμβάνουμε από εσάς χρησιμοποιούνται από την εταιρία μας αποκλειστικά για τις ανάγκες της μεταξύ μας επικοινωνίας και εκτέλεσης της παραγγελίας σας και για κανένα λόγο τα στοιχεία αυτά δεν κοινοποιούνται ή πωλούνται σε τρίτους. Παρακαλούμε διαβάστε τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας μας για περισσότερες διευκρινίσεις.
Όλα τα στοιχεία που συγκεντρώνουμε μέσα από το site της εταιρίας χρησιμοποιούνται αποκλειστικά και μόνο με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της παραγγελίας σας και για κανένα άλλο λόγο.
Επιστροφές & Αλλαγές

Μπορώ να αλλάξω τα προϊόντα που έχω ήδη παραλάβει;
Τα προϊόντα μας (προσκλητήρια, μπομπονιέρες κλπ.) σχεδιάζονται και κατασκευάζονται ειδικά για εσάς, με βάση τις δικές σας επιθυμίες και επιλογές και είμαστε βέβαιοι ότι η ποιότητά τους θα σας ικανοποιήσει απόλυτα. Επομένως, πρέπει να γίνει κατανοητό ότι για τα προϊόντα μας που έχουν κατασκευαστεί ειδικά για εσάς δεν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής.
Παρά ταύτα εάν το προϊόν που έχετε αγοράσει δεν εμπίπτει στην παραπάνω κατηγορία (των ειδικά σχεδιασμένων προϊόντων) και δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με το προϊόν που έχετε αγοράσει θα πρέπει εντός 14 ημερών από την παραλαβή της παραγγελίας σας, να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και να μας εκφράσετε το αίτημά σας για επιστροφή των προϊόντων, ώστε να κανονίσουμε την επιστροφή του. Θα θέλαμε όμως εκ των προτέρων να σας ενημερώσουμε, ότι το σχετικό κόστος αποστολής των επιστραφέντων προϊόντων θα σας επιβαρύνει. Επιπλέον και σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό την απαραίτητη προϋπόθεση ότι το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί και είναι σε αρίστη κατάσταση.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν γίνει σύμφωνα με τα παραπάνω, η εταιρία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή.
Ποια είναι η πολιτική σχετικά με τα ελαττωματικά προϊόντα;
Επικοινωνία με την Εταιρία μας

Είμαι χονδρέμπορος, πως μπορώ να σας ενημερώσω για τα προϊόντα που διαθέτω;
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για θέματα διαφήμισης;
Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας για γενικότερα θέματα συνεργασίας;
Επίσκεψη στο χώρο μας
Σε περίπτωση που θέλετε να μας επισκεφτείτε από κοντά για να δείτε τα προϊόντα μας, απαιτείται μία εκ των προτέρων συνεννόηση, μέσω τηλεφώνου ή email ώστε να προσδιορίσουμε συγκεκριμένο ραντεβού. Επειδή η Εταιρία μας δεν διατηρεί κατάστημα αλλά χώρο εκθεσιακό και υποδοχής πελατών στο εργαστήριό της, είναι καλό για τη δική σας εξυπηρέτηση και για να υπάρχει εκπρόσωπός μας που θα σας εξυπηρετήσει με τον καλύτερο τρόπο να υπάρχει πρότερη συνεννόηση. Θα είναι χαρά μας να σας γνωρίσουμε από κοντά.